Subject: IP7350 kooskõlastamine
From: "Maaten, Kaupo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 14:43:00 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks projekti IP7350 Seeli alajaama F1 nõuetekohasus
Pilpa küla Tõrva vald Valga maakond.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.